pyszne babeczki

pyszne babeczki

sobota, 19 września 2015

Racuchy z jabłkami

 Tak naprawdę to nie ja miałam robić placki, ale bardzo chciałam coś robić bo mi się nudziło. Przy okazji zrobiłam parę zmian i chyba wyszło to na moją korzyść. Mnie bardzo smakowało bez niczego, ale można sobie coś dodać jak ktoś lubi. Przepraszam, że mnie nie było przez długi czas, ale nie miałam weny do pisania. Zdjęcie będzie pewnie w najbliższym czasie. SMACZNEGO!


Składniki:
  • 300g mąki
  • 30g drożdży
  • szklanka mleka
  • 2 jajka
  • 50g cukru
  • 50g oleju do ciasta
  • olej do smażenia 
  • 200g obranego jabłka 
  • szczypta soli
Sposób przygotowania:
Jabłka zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Wszystkie składniki ze sobą zmiksować mikserem. Po zmiksowaniu odczekać do wyrośnięcia. Jak ciasto już wyrośnie smażyć na patelni nakładając łyżką.
Można posypać cukrem pudrem jak ktoś lubi. SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz